یورو ۲۰۲۰| جنگِ ستارگان اروپا در بندر سویل

12:06 - 06 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۴۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تقابل بلژیک و پرتغال تقابل دو تیمی است که در این سال‌ها عملکرد درخشانی داشته‌اند.

- مرحله یک هشتم پایانی یورو ۲۰۲۰ امشب با ۲ دیدار ادامه خواهد یافت که در یک بازی حساس تیم‌های ملی بلژیک و پرتغال در ورزشگاه لاکارتوخا شهر بندری سویل در اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت؛ تقابل دو تیمی که در این سال‌ها عملکرد درخشانی داشته‌اند.

 

یورو ۲۰۲۰| تقابل تازه شکوفا شده‌های اروپا! ///

تیم ملی بلژیک چندسالی است با این نسل فوتبالی خود در تورنمت‌ها حاضر شده و عملکرد نسبتا خوبی داشته و پله پله بهتر شده است. در جام جهانی ۲۰۱۴ شیاطین سرخ اروپا در مرحله یک چهارم پایانی مغلوب آرژانتین شدند. در یورو ۲۰۱۶ در مرحله یک چهارم پایانی توسط ولز حذف شدند، اما در جام جهانی ۲۰۱۸ با یک جهش خوب، پس از حذف ژاپن و برزیل به نیمه نهایی رسیدند که حریف فرانسه نشدند و در رده بندی با غلبه بر انگلیس سوم شدند.

حالا بلژیکی‌ها به عنوان یک مدعی آمده‌اند تا با درخشش لوکاکو، هازارد، دی بروین، تیلمانس، مرتنز و سایرین، اولین جام ملی را برای این کشور به ارمغان بیاورند.

 

یورو ۲۰۲۰| تقابل تازه شکوفا شده‌های اروپا! ///

در سوی مقابل تیم ملی پرتغال قرار دارد که همواره تیمی خوب در سطح اروپا و جهان بوده، اما به عناوین درخور توجهی با توجه به ستاره‌هایی که در خدمت داشته و دارد، دست نیافته است. آن‌ها نه با نسل فیگو، دکو، روی کاستا، نونو گومز، فرناندو کوتو و... بلکه با همین نسل فعلی خود عملکرد بهتری داشته‌اند و دو جام ملی به ویترین افتخارات خود افزوده‌اند.

پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۴ پشت سر آلمان و آمریکا ماند و نتوانست صعود کند، اما ۲ سال بعد نتایج بد جام جهانی را جبران کرده و در یورو ۲۰۱۶ با غلبه بر فرانسه میزبان، قهرمان اروپا شدند. یاران رونالدو سپس در لیگ ملت‌های ۱۹-۲۰۱۸ بار دیگر قهرمانی را از آن خود کردند تا در قاره اروپا بی‌رقیب باشند.

آنها از گروه مرگ رقابت‌های امسال با یک برد، یک تساوی و یک باخت پا به مرحله حذفی گذاشتند و امیدوارند با حذف بلژیک قدم در راه تکرار عنوان قهرمانی اروپا بردارند. پرتغالی‌ها برترین گلزن ملی جهان (کریستیانو رونالدو) را در اختیار دارند و با برناردو سیلوا، ژائو فلیکس، برونو فرناندز، رناتو سانچز و سایر ستاره ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود می جنگند.

*بلژیک – پرتغال | یکشنبه ۶ تیر | ساعت ۲۳:۳۰ | ورزشگاه المپیک سویا | اسپانیا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *